Tillbaka till startsidan?

Vinnaren av Super Glandin Tävlingen - Sheer Cover kit..


Nu har jag dragit vinnaren i Sheer Cover tävlingen och för att det ska bli så rättvist som möjligt så har jag använt mig av Random.org eftersom att man bara tävlade om en lott. Det ger alla en lika stor chans till vinst vilket känns tryggt för mig och mina tävlare, man låter slumpen avgöra. Den räknar ut vinnaren åt mig utan att jag behöver göra en massa onödiga lappar i en skål.

Den har nu tagit fram en vinnare och vinnaren blev:

Vinnaren blev Maria. Ett stort grattis till dig, ett mail är skickad till dig och jag hoppas att du svarar snarast. GRATTIS! Hoppas du blir nöjd med produkten.



nathalié - extrem barnlängtan & snart händer det <3

SV; Ja, det är ett jädra jehu med datorer och teknik xD. Själv använder jag inte PS, förstår mig inte på sådant, men hade ju varit roligt att kunna så klart :).



Grattis till Maria, då får man hoppas på lite mer tur i Vuxenshoppen-tävlingen ^^. Ha en bra söndag :) Kramis

| http://yarp.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)