Tillbaka till startsidan?

People change, thing's go wrong. Shit happens and life goes on..


Ikväll åker vi hem från Arvidsjaur. På ett sätt kommer jag att tycka att det blir skönt, och på ett sätt är det tråkigt. Det är mysigt att spendera tid här, bli ompysslad och få mysa med världens gosigaste katter. Men samtidigt skönt att få rå om sig själv, göra som man själv vill utan att ta hänsyn till andra än sig själv och få träffa sina nära vänner igen. Vi har ju varit borta i över en vecka, och jag vet av en människa som verkligen har saknat oss. Kul att vara saknad i mellanåt. 
 
Jag har haft lite planer på att få sminka, fixa frisyr och få ta lite porträttbilder på någon under de första dagarna på det nya året. Men jag är utan modell, hade en i åtanke men det kommer inte att bli av. Så om du är intresserad av att vara försökskanin åt mig så jag får testa systemkameran, säg till! Annars får jag ta fina utomhuskort på lite andra saker. Det mesta ordnar sig. 
 
Upp och ned, ned och upp.. Grisen gal i granens topp!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)