Tillbaka till startsidan?

Tänk om det vore så enkelt..


Då var det dags igen, vinter och rusk. Sömnproblem och skit. Jag gillar verkligen inte vintern. Inte bara att det är kallt och blött, jag har även så satans svårt att sova. Förstår inte varför det ska vara så just under vintern, den årstiden då det är som mörkast och man vill bara krypa ihop under täcket, i sängen, och bara mysa och sova. Men icket då, då ska jag vara som piggast och sitta och uggla för mig själv. Tur att jag i alla fall har tv:n som hjälper till att underhålla mig lite grann, och som tröttar ut mig tillslut. 
 
Jag önskar verkligen att jag kunde somna lika lätt som Hjärtat. Han lägger bara huvudet på kudden och vips så sover han. Fuskigt, men sånt är livet. 
 


Emz

Du kunde ha fått några timmars sömn av mig så kanske jag hade varit vaken igår! ;)

| http://emmelisa.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)