Tillbaka till startsidan?

Viktigt att mottaga möjligheterna som dyker upp..


Såhär mycket uppdateringar var det länge sen jag gjorde på så kort tid. Men inte gör det nått, bara kul att jag känner att viljan till att skriva finns där och att jag har saker att skriva om.

Idag är det över -30 grader här i Kurra. Vi hade först tänkt trotsa kylan och bege oss in till Kiruna för att kolla på lite mellandagsrea, men jag tror inte det blir något av det. Jag har ju fått mig det jag ville från mellandagsrean.

En kompis var helt underbart snäll och åkte till Luleå från Piteå för att köpa en grej åt mig. Han fick tag i den och jag är överlycklig! Smart som han är så köpte han en åt sig själv också. Nu är ni allt lite nyfikna på vad som är införskaffat..

Vi har blivit med systemkamera! Snacka om att den kommer att gå varm på nyår. Äntligen har jag fått kameran jag suktat efter ett tag..

 



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)