Tillbaka till startsidan?

Så less så jag vill bara kräkas..


Fyfan vilken natt jag har haft. Har inte fått mig en sekunds sömn under natten. Däremot på morgonen strax efter klockan 8 så lät det pang, och där låg jag och sov tills Hjärtat kom hem på lunchen. Vaknade med ett ryck ur en mardröm och trodde inte att jag skulle kunna sova något mer, och det ville jag inte heller. Men fan ta mig, nog fan somnade jag igen.

Orkar inte med skit nätter nå mer. 2-3 nätter innan i natt så sov jag bara 3-5 timmar / natt också nu en sömnlös natt, det är fan inte kul. Jag vill inte sova på dagen, jag vill sova på natten som alla andra människor. Ikväll ska jag fan somna och få sova hela natten, om jag så måste klubba till mig själv med en stekpanna!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)