Tillbaka till startsidan?

Sometimes you're like sleeping beauty..


Här är det inte speciellt mycket aktivitet. Har haft en hel del att göra och då har bloggen tyvärr blivit lidande.

Igår hade jag fin besök. Anna kom förbi en sväng innan hon började jobba, lämnade av Smoke och surrade bort en stund. Riktigt trevligt. Synd bara att det sker allt för sällan.

Idag har det varit full rulle och jag har varit trött som en gnu. Eller, snarare ÄR trött som en gnu. Fattar inte varför jag varit så trött idag. Jag har fått mina timmars sömn men ändå är ögonlocken tunga som bly. Blir snart att skutta i säng.

Det kommer att bli en hel del att göra den närmsta tiden och mycket som måste fixas innan maj. Har en hel del att se fram emot i vår.

Nej, se klart mitt avsnitt av Hell's Kitchen, pinka Smockan och sen skutta i säng. Har en hel del att skriva om så ska försöka knåpa ihop några inlägg imorgon.



Marie

Det är rätt att lägga bloggen åt sidan då när man har fullt upp och spännande det låter att ha grejer på gång.

Kramar

Svar: Det tycker jag med :)
Jo, massa nytt och spännande som händer och kommer att hända här framöver :)
Kram!
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)