Tillbaka till startsidan?

Detta med att trilla hela tiden är hemskt..


Ligger bara och snurrar i sängen. Får ingen sömn och kan inte komma till ro. Verkligen jobbigt, men vad ska jag göra? Har provat kolla på något, läsa, lyssna på ljudbok samt att bara ligga i mörkret och slappna av.. Inget funkar! Känns så jävla onödigt just nu, varför ska jag alltid ha problem då jag inte vill? Har en del ärenden att uträtta imorgon, foton att ta samt städning att göra.. Kommer jag att få något gjort? Det känns inte som det!

Har ni några mirakeltips på hur man lätt och snabbt kan somna så mottar jag dem gärna!



Marie

Ibland är det helt omöjligt att sova, men att ligga och lyssna på en ljudbok har jag hört kan vara bra =D

Så fint det vart här på kommentarsidan

Svar: Jag brukar lyssna på ljudbok när jag ska sova, och det brukar funka. Men inte i natt.. :/ Men det är sånt som händer, ibland måste man helt enkelt gilla läget! :)
Tack så mycket! :)
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)