Tillbaka till startsidan?

Förbannade jävla skit..


 
Alltså, duktigt Jennie. Jag satte mig vid köksbordet här hos svärföräldrarna med min laptop för att redigera lite bilder och fixa i ordning lite bilder för kommande blogginlägg. Påbörjar mitt lilla "arbete", ber Hjärtat om ett glas vatten medan jag fortsätter klicka på laptopen. När jag får glaset, vad händer då? Jo, jag spiller halva glaset rätt ner i datorn. Vafaan.. Känns som att nu har jag förlorat datorn för all framtid, den är verkligen inte gammal och garanti finns kvar.. Men den täcker ju inte vatten och fukt! 
 
Håll en tumme för att den startar och mår helt okej när den fått stå en stund. Annars lär det kosta en hel del att fixa den, för det är förmodligen dyrare att laga än att köpa en ny. Vi får se vad det blir, men ledsen är jag för tillfället! Sabla skit, vilken jävla klant jag är! 


Olivia Magnusson

Åh nej gud va trist, har själv gjort samma misstag men dock klarade min dator sig! Hoppas din också gör det! Håller en tumme här med!
kramis♥

Svar: Tack för din omtanke. Datorn klarade sig bara fint, det var jag som vart mer förstörd än datorn :P Behövde bara låta den stå och torka över natten med batteriet uttaget!
Det är så lätt hänt att man spiller, men så sabla onödigt! :P

Kram!
Jennie Johansson

IDA - Beautysecrets by me ♥

Söta ljushållare :)

Svar: Jo, de är jätte fina! :) De är från Ikea! :D
Jennie Johansson

| http://idasbeauty.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)