Tillbaka till startsidan?

Sometimes you have to cut a lot of hair..


( Inte den vackraste bilden, men den bjuder jag på! )
 
Igår var jag och klippte mig hos min kusin. Var på tiden att jag fixade håret då jag inte klippt det på ungefär ett år. Det blev en enkel axellång hårklippning med lite uppklippning och snedlugg. Håret ser ganska platt ut på bilden, men det är för att vädret förstörde frisyren lite grann. Det ska egentligen vara lite mer volym i håret.
 
Hur som haver så är jag nöjd med den enkla frisyren. Den är lätt att ha och göra med, enkel att fixa och inte lika varm på huvudet. Eftersom att jag har så tjockt hår så har jag tillåtit min kusin att tunna ut det ordentligt, riktigt skönt. Nu har jag ingen vintermössa på huvudet hela tiden.


basebollivet.blogg.se

Riktigt snyggt!

Svar: JA men det tror jag säkert, har en kompis som reser en hel del till Vancouver och bilderna jag sett är otroligt fina.

Jo, det tycker jag att du ska göra!! :) Try!

Usch ja, jetlag är aldrig trevligt. Men man kommer över det... iaf om man lärt sig några bra tricks :)

Svar: Tack snälla :)
Okej, då hoppas jag på att jag också kan få mig ett gäng bra bilder från Vancouver. :D

Jasså? Vad är det för tricks? Något du vill dela med dig av? :D
Jennie Johansson

Marie

Ohh jättefräscht och snyggt

Svar: Tack :)
Jennie Johansson

MADDISENJ

väldigt vackra ögon!!

Svar: Tack snälla! :)
Jennie Johansson

| http://maddisenj.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)