Tillbaka till startsidan?

Det är som vackrast när det är som kallast..


 
Varför kan inte denna hiskeliga kyla bara försvinna?
Vi har fortfarande mellan -15 till -25. Inte speciellt mysigt enligt mig. Bilderna ovan är tagna med min iPhone under en av de kyligare dagarna vi hade i helgen, tror det var omkring -28 då. Det går att få rätt så bra bilder med telefonen, om man har tur. Men nog märker man skillnad från telefon till kamera. Men jag är sådär fjantig att jag inte vill ta ut kameran när det är såhär kallt ute. Jag går miste om sjukt fina bilder, men jag är rädd om kameran.
 
Idag känner jag mig rätt hängig, ska vila nu på förmiddagen och hoppas att jag mår bättre mot eftermiddagen så jag kan hänga med Sara till stan en sväng. Just nu känns det inte som att det kan vända, men jag håller en tumme. Har haft denna förkyldning i evigheter känns det som, och det verkar som att den aldrig vill försvinna. 
Taggar: Natur, Vinter


ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Superfina bilder - men håller med dig om kylan ... den får gärna försvinna!

Svar: Tack snälla! :) Eller hur? Kylan kan gott och väl bege sig någon annanstans nu.. Vi har fortfarande hiskeligt kallt till och från. Vilket resulterar i att man blir lite instängd för man drar sig ju från att gå ut :/
Jennie Johansson

| http://adaras.se
Jessica Högberg

Det är mycket vackert när det är kallt, men man ska vara inne;)

Svar: Ska och ska vet jag väl inte.. Men man drar sig ju för att gå ut, så man blir mer eller mindre tvungen att vara inne. Vilket är sjukt tråkigt. Jag vill gärna bege mig ut och fota.. :P
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Jessica Högberg

Nä, menade inte ska så utan jag är helst inne när det är kallt;)

Svar: Nä, jag förstod att du menade så :)
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)