Tillbaka till startsidan?

Idag är det tydligen min dag..


 
Idag är dagen jag föddes för många herrans års sen..
Snacka om underligt det känns att fylla 27, jag var ju nyss 20. Vart fasiken har åren tagit vägen? Dem bara springer ifrån en utan att man har en enda chans att hinna i kapp. Jag har i alla fall bakat en massa fika och provat på att göra en ny typ av tårta, så är någon sugen på fika så är det bara att dyka upp. Annars finns det mängder kvar tills man får gäster någon annan gång.
 
Egentligen känns den här dagen som vilken annan dag som helst för mig. Har inte upplevt att det ska vara något speciellt med den, inte än i alla fall. Men det är som det brukar, allt känns som vanligt men på papper blir man bara äldre och äldre.
 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)