Tillbaka till startsidan?

Dina ögon kan krossa min värld..


Inte så konstigt att du är trött om dagarna,
du bär ju ett hjärta av guld <3

Jag tänker på dig hela tiden. Du finns någonstans

inom mig. Jag kan inte andas, jag kan inte .

Jag kan inte leva, jag kan inte finnas utan dig!


--------------------------------------------------------------------


För varje slag mitt hjärta slår, så hoppas jag att du förstår. Att varje slag, det slår för dig. Tack för att du finns hos mig. Du lärde mig le åt allt som är svårt, du finns vid min sida när livet är hårt. Du vet att du betyder allt för mig, jag skulle aldrig kunna leva utan dig. Tack för att du finns och lyser upp min dag. Hoppar du, Hoppar jag.


Älskar dej mer än mest älsklig.. Finns inget liv utan dej <3



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)