Tillbaka till startsidan?

Det är inte utsidan som räknas..


 
Då det har efterfrågats lite bilder på utsidan av vårt hus så kommer dem här.
Betraktar man huset utifrån så ser det väldigt litet och "puttinuttit" ut, men det är det verkligen inte. Huset är verkligen större än man tror. På insidan finns 100+100kvm med en ganska öppen planlösning. Helt klart huset för oss då vi förälskade oss i det direkt med alla dess fel och brister. Men mycket kommer att åtgärdas inom kort och en hel del har redan fixats. Vi har, bland annat, bokat en dränering så förhoppningsvis sätter dem igång med det snart och då kan vi renovera och bygga i ordning källaren åt hösten. Sen planeras det för en hel del andra förändringar men dem kommer när dem kommer.
 
Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga. Men jag har inte riktigt någon ork eller motivation att skriva här rnå mer då jag i slutet av denna månad kommer att byta blogg. Känner att det verkligen är dags för förändring och jag hoppas att ni hänger med mig dit.


Cissi

Klart man hänger med! Och vad gulligt huset var :) Precis som du säger, puttinuttigt haha :) Våra radhus ser rätt små ut oxå från utsidan, men ändå är dem 125 kvm och alla blir chockade nästan när dem kommer in. Älskar att ha mycket yta! Ska snart dryga ut ytan dock med lite katter oxå, eftersom barnplanerna fick läggas lite på is i och med att jag blev varslad från jobbet. =( kram

Svar: Kul att du vill hänga med! :D Jo, det är väldigt puttinuttigt men, som sagt, insidan rummer 200 kvm. Vi har 6 rum och kök i det där lilla huset :P Det är bättre att huset ser litet ut från utsidan också blir man överraskad av all yta än att det ser stort ut och sen är det minimalt på insidan :P
Oj, det lät inte bra! Vad tråkigt att höra :( Kul med katter dock, mindre skoj med allt annat :( Kram!
Jennie Johansson

Cissi

sv: Ja, vi hade ju inte köpt radhuset annars om vi inte varit redo.. och så hände de med jobbet :S Jag hade ju bara ett vikariat men chefen hade sagt att han var i princip helt säker på att hon inte skulle komma tillbaka.. men så gjorde hon de ändå :S så nu vet han inte om de finns jobb till hösten ens.. så söker jobb för fullt nu. Får väl ta det positivt att vi iaf e på plats i radhuset nu och kan renovera och fixa och så innan barn :)

Svar: Det förstår jag! Riktigt tråkigt.. Och lite fel av chefen att göra sådär tycker jag. Blir ju mycket falska förhoppningar! Jag hoppas du hittar dig ett bra jobb som du trivs med inom kort :) Jag håller en tumme för dig! Precis, man får försöka se det positiva i allt det tråkiga. Nu har ni möjlighet att fixa en hel del innan :)
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)