Tillbaka till startsidan?

A deal has been made..




Igår var det verkligen en hektisk och jobbig dag..
Jag hade sovit riktigt dåligt natten före så allt kändes massor jobbigare än vad det nog egentligen var. Men det var full rulle hela dagen, kan inte gå in på allt som gjordes men lite grann i alla fall. Jag gjorde hemlagad palt så allt var klart och redo för servering till då Hjärtat kom hem, vi hade två möten inbokade på kvällen. Först kom det en fönsterkille angående fönsterbyten och direkt efter det kom det en larmkille angående larm. Det slutade i alla fall med att vi gjorde en deal med en av dem - vem får ni veta lite senare. När allt var över var jag då helt knäckt men somnade ändå inte förrän efter midnatt. Gode frustrerande!

Som jag sagt tidigare, de händer en hel del för oss i sommar och höst. Ska bli spännande att se hur allt blir och slutar. 


Cissi

Spännande! Nyfiken dessutom hur nya bloggen blir ;)

Svar: Ny bloggen kommer att publiceras här på min gamla blogg senast imorgon. Ska bara se till så domänen kickar igång som den ska först! :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)