Tillbaka till startsidan?

K ä r l e k..


vid första ögonkastet.. visst var de sagt så? :P om det är så är ju en annan femma :P haha!

älsklingen var den sötaste idag.. efter att jag skickade vad jag tyckte om honom, skickade en ganska fin sak som jag satt och små skrev på ett tag innan.. och hans svar på det, var helt underbart att läsa ^^ 

"du är så otroligt gullig ! du är helt j*vla underbar..det är tanken på att jag får träffa dej när jag kommer hem som gör att jag tar mej genom dagarna... du är mitt liv, mitt allt, du är MIN <3 "


Förstår ni? han är den underbaraste killen på jorden och jag är väldigt lycklig över att jag fann honom.. Han är verkligen det enda som jag verkligen, verkligen är helt 100% säker på.. Mitt liv är tillägnat honom, jag gör vad som helst för honom.. Jag har seriöst aldrig känt mej såhär lycklig och glad med någon, eller något heller för den delen, tidigare.. Det känns helt underbart.. Gudomligt.. Och vi är ganska bekymmersfria, inga större problem finns nånstans, och det är helt fantastiskt.. kommer de motgångar så löser vi dom på en gång, vi litar på varann och kan berätta precis allt för varann :) jag har alltid haft svårt för att öppna mej och prata om sånt som varit jobbigt för mej.. men inte längre.. inte med min Nils..

Älskar dej mer än nått annat älskling.. Du gör mej hel.. Varje gång jag inte har dej i närheten så saknar jag dej.. Varje blick, kram, puss, smekning ger mej så otroligt mkt kärlek.. Utan dej skulle jag helt enkelt inte vilja vandra på jorden.. Du är mitt liv, utan dej vill jag inte leva! Stanna hos mej för alltid älskling, och jag lovar dej att du inte kommer att bli besviken! Du äger hela mitt hjärta.. Nu och föralltid! < 3



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)