Tillbaka till startsidan?

Och regnet det bara öser ner..


japp, det bara regnar och regnar.. inte speciellt trevligt.. menmen.. har inte så mkt att göra, eller egentligen finns de hur mkt som helst, men jag mår inte bra då det är såhär dåligt väder.. jag får jätte ont i skallen och blir helt seg och lat typ.. orkar inte med nått.. förlåt älskling, att jag inte pallar att göra de jag brukar :) men det blir bättre snart.. ^^ börjar även tycka att denna lägenhet är jobbig.. trivdes i den i början, men ju längre tiden har gått så har jag som slutat trivas här.. jag trivs med Nils, det är de ingen tvekan om.. men själva lägenheten är väl ingen hitt.. så jag börjar mer och mer längta tills han flyttar ^^ så vi får pyssla och dona.. och får till den där lilla extra mys-pys stämningen.. då tror jag att jag trivs bättre :) får väl se hur det går ^^

har inte så mkt att säja egentligen :P får väl se vad dagen har att erbjuda ^^ ska dock göra en sak ikväll, hoppas du blir glad älskling och att du överlever ^^ ska göra mitt bästa.. du får inte bli ledsen om jag inte lyckas ^^

aja, nu gack jag :P haha!..

Nils ~ Älskar dej mer än något annat på denna jord < 3
~ Niin is *poff* gone !


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)