Tillbaka till startsidan?

Släktträff igår ! :)


Japp .. igår var de släktträff ute i höglandsnäs ^^ massor med folk .. ska vi kanske rabbla upp folket som var där ? .. Det var då min moster monica och hennes karl lennart , eftersom att de var hemma hos dom vi var :) sen var de deras döttrar Johanna med hennes karl Janne och deras fyra ungar Levi , Linn , Ester och Ellen .. Veronica med hennes karl Jonas och hennes son Emil .. Lotta med sina tre ungar Fia , Oskar  och Albin .. Linda med hennes karl Per och hennes två ungar Nils och Gustav .. Min mormor var där .. Min moster Helen med hennes karl Krister och deras två döttrar Sofie och Sara , och Saras kille Olle .. Min morbror Lasse med hans sambo Annelie och deras två barn Niklas och Malin , samt Malins sambo Björn .. Min morbror Micke med hans fru Åsa och två av deras tre barn Fredde och Carro , samt Carros kille Magnus .. Sen var även mina mostrar med familjer från Trollhättan med :) Min moster Eva med sin karl Stig och deras son Daniel .. Min moster Siv med sin karl Sven och deras två barn Patrik och Pernilla , samt Pernillas karl Daniel och deras två ungar Alvie och Erik :)  Min halv morbror (morfars son) Rolf kom också förbi en sväng och surrade med oss , fast han egentligen jobbade .. Vi var ett helt gäng om man säger så :) Och nu har älsklingen fått träffa dom alla :D haha , och han är duktig .. han har redan nästan lärt sej vilka alla är :D jag e stolt över honom , vet att namn och placera dom på människor e kanske inte riktigt hans starka sida :D fast att han redan har lärt sej kanske visar att han verkligen bryr sej ? och är engagerad i mej ? .. eller ? ;) haha ! det återstår ju att se :) tyckte nästan lite synd om honom igår , då han typ inte kände nån annan än mej , visst några har han träffat tidigare .. men han känner ju inte dom så väl .. så Jag fick inte lämna hans sida , stackarn ville inte vara ensammen .. de kan jag tänka mej .. det var ganska gulligt då han satt bredvid mej hela tiden , höll mej i handen eller kramade mej , ville knappt släppa mej då jag skulle göra nått .. väldigt söt :D Allt för dej snygging ! Mej går inte från din sida om du inte vill ^^ .. men de var fullt ös ute i höglands igår iaf .. vi åt middag , käkade tårta , sjöng kareoke och singstar .. och allmänt skrattade och surrade :D Och Lennart var lite udda .. :P Kallade mej för "Burken" .. haha ! Mongo karl .. tur att jag tycker om honom iaf :)

vet inte riktigt vad mer jag ska skriva :) Idag var jag och snyggingen och kollade in Mikas nya lägenhet :) Så nu vet söt hur hans lägenhet kommer att se ut i planlösningen :) blir nog bra .. ganska mysiga lägenheter .. dock gigantiska hallar .. menmen , var gulligt iaf :) blir nog prima .. ^^ har även hunnit med att se film men Baggis och Emmiie :D vi såg Saving Private Ryan .. Väldigt bra film ^^ tycker jag iaf .. de enda jag störde mej på var den fege jäveln i filmen .. menmen , funkade iaf .. annars har de verkligen inte hänt så mkt .. har små plockat och städat lite grann oxå .. :) annars bara chillat ^^ blir väl snart sängen .. då älsklingen jobbar imorn och jag ska på möte .. urkas ! vill inte men måste .. lika bra .. ska möta upp Emmiie så :)

aja , nu orkar jag inte skriva nå mer .. har inte så mkt mer att säga ! ..

Älskar dej Nils < 3
~ Niin is *poff* gone ..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)