Tillbaka till startsidan?

Torsdag :)


Japp, idag är det torsdag och jag sitter ensammen i älsklingens lägenhet för han är och jobbar.. som alla andra dagar denna veckan :P haha! menmen, får tid med han sen iaf.. och sen har jag ju hela helgen med honom i a-jaur.. skönt att få komma bort en sväng ^^ och a-jaur är faktiskt mysigare och trevligare än jag trodde.. trodde ju som sagt att det skulle vara en tråkig håla.. men det är de verkligen inte.. hade då inte tråkigt sist, så varför skulle jag ha tråkigt nu då? :)

har varit och hämtat mina böcker, som jag har beställt, idag ^^ trevligt, trevligt.. så nu kommer de att bli läsning för hela slanten hoppas jag.. måste ju läsa böckerna jag har köpt.. har redan börjat på den ena ^^ och det är en typ.. lärbok eller tips bok eller vad man ska kalla det ^^ tror inte jag behöver den egentligen men den var ganska så skoj ^^ oxå kan de väl aldrig vara fel att lära sej nått nytt ?.. eller ?

var med Ems igår.. Hon fick sin säng levererad hem.. HAHA, säjer jag bara.. vilka fula gubbar som kom :P helt snurriga och knasiga.. och sen när de trodde de levererat hela sängen så drog dom.. och medan jag och Ems monterade den så insåg vi att Bäddmadrassen fattades :P så hon försökte kontakta dom, men ingen svarade.. efter en stund ringde dom upp henne och då sa hon " alltså, angående sängen ni levererade.. bäddmadrassen saknas".. då vart de fart på gubbarna, och svaret hon fick vart "oj, jäklar.. den glömde vi.. vi kommer tillbaka"... då hade dom satt den bakom en annan möbel och totalt glömt bort den.. :P och dom som var påväg till lule igen :P smidigt.. dom fick lite övertid :P mongo gubbar.. men ett jävla gott skratt fick jag mej då iaf ^^

näe, nu ska jag gå och städa lite ^^ orkar inte sitta här och slöa så mkt mer..

Hare bra alla där ute!



Alla dagar med dej älskling är underbara.. Du har påverkat mitt liv på ett helt underbart sätt, och med dej känns allt perfekt och rätt.. Finns inget jag vill ändra på varken hos dej eller oss.. Har verkligen hittat det första och enda rätta här i livet.. Och jag kommer aldrig att lämna din sida, du är för värdefull för mej.. Förlorar jag dej så förlorar jag mitt fotfäste på jorden.. Älskar dej mer än ord kan beskriva < 3

~ Niin is *Poff* gone !


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)