Tillbaka till startsidan?

You´re my daytime, my nighttime, my world < 3


Ni vet när man går ut på ängen för att hitta den där blomman som har något extra. Den som utmärker sig och har nånting som ingen annan har. Jag har hittat min blomma! Du är speciell och det finns ingenting jag vill ändra hos dig, så var alltid dig själv även om någon säger något annat. För i mina ögon kommer du alltid att vara fridlyst!

Det finns miljoner människor där ute.

Men tillslut räknas bara en.

Du är den människan. Du är den enda som betyder något för mej. Utan dej skulle jag aldrig vara hel. Jag är så glad att jag fann dej, kunde inte hitta någon som var mer lik mej och mer passande för mej, du har allt man kan önska sej och lite till. Jag älskar dej mer än vad som är möjligt! Kommer aldrig att lämna din sida, nu när jag äntligen har funnit dej. Du är kärlek för mej snygging < 3



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)