Tillbaka till startsidan?

Äntligen.. ^^


Nu börjar allt komma igång, hoppas bara att de går bra och man blir av med skiten.. :)

Sängen + madrasserna ligger ute på blocket nu :) äntligen ska vi bli av med det och hitta oss nått nytt ^^ sen så hoppas vi på att äckel-MIO ska ta tillbaka skit-soffan och göra så vi får en ny, mindre, finare och bättre soffa.. för ingen av oss gillar det här schabraket som står i vardagsrummet... den har dock varit ganska skön att sova i, då vi har sovit i den i två nätter nu.. men ska ändå bli skönt om man blir av med den.. och jag bara längtar tills sängen är borta..

så vet ni nån som behöver en säng, med madrasser och allt till ett ganska så bra pris.. säg till :)
http://www.blocket.se/vi/19375584.htm

Vi vill gärna bli av med den, eller jag iaf! :P haha!.. menmen..

Idag kommer lille ValleBalle hit.. vi ska låna honom till på söndag :) ska bli skoj.. med en liten skrutthund här :P samt att jag ska se om jag kan gå igenom de mesta i förrådet i helgen oxå, så att det blir ordning där.. så man får plats för mer skräp :P

aja, jag ska gå nu, men innan jag går så lägger jag upp nån bild på ValleBalle Vattenskalle ;) och nån bild på bäjb! :)





Älskar dej snygging! Du är mitt allt! Tack för att du gör allt för mej och för oss..
Du är verkligen det bästa i mitt liv <3


Anna

Heej vännen! Hur är det med er? Hur är det med dig? Var länge sen vi nu hade en lååång pratstund.. saknar som dig lite vet du... :-) Hoppas ni har det bra och lever och mår!



Stoooora kramar från mig

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)