Tillbaka till startsidan?

Jajjebus .. Tisdag idag !


Precis , idag är de tisdag .. Det går fort .. och jag har inte bloggat sen i söndags .. har inte riktigt velat ..

igår gjorde jag inte så mkt , var med nils och chillade innan han for och jobbade där vid 15.30 tiden .. mysigt och bra , sen efter typ nån timme så barkade allt , och de var inte så bra längre .. fattar inte hur folk orkar lägga sig i .. jag blir jävligt arg .. Låt oss vara och låt oss få ha vårat ifred .. jag skiter i ditt och de du hade .. var du dum och gick din väg och förlorade allt till mig så får du skylla dig själv .. med mig behöver ingen ändra på sig , och jag vill gärna lära känna och upptäcka saker själv , vill inte ha allt förklarat för mig .. så snälla , låt bara bli .. jag skapar mina egna uppfattningar om saker och skiter fullkomligt i dig ! jag har inget med dig att göra , och du har inget med mig att göra .. inget med oss att göra heller för den delen , så skaffa dig ett eget liv och lämna vårat ifred tack .. annars så kan jag inte stå för konsekvenserna , tyvärr .. du gräver sakta men säkert din egna grav ..

idag har jag inte heller gjort så mkt , e påväg att bli sjuk .. snuvig och väldigt hängig .. inte bra inte bra .. men kan inte göra så mkt åt de , tyvärr .. det löser sig :) var tänkt att jag skulle diska och plocka undan lite idag , men de vart inte heller .. har pratat med madde i telen och pappa i telen , så har inte riktigt hunnit .. aja , jag må vara sämst .. menmen , det ordnar sig ..

Madde kommer ner den 21 .. elr det är tänkt så iaf :) så får väl se .. ska blir trevligt ^^

Sen pratade jag med pappa om en viss sak idag .. fy fan vad jag blir less , det är allt jag har att säga .. att ni orkar ljuga .. och att du orkar ljuga , speciellt då de gör så att du framstår som jätte dålig .. de fattar jag inte .. jag har bara två ord att säga dig .. VÄX UPP ! .. Det e fan tragiskt .. aja , får fan skallebang av detta så orkar inte tänka på de nå mer nu ..

orkar inte blogga mer , känns som att jag tappat intresset för att blogga .. tror de beror på att jag e hängig .. kommer väl på topp snart igen :D

på återseende ;)

Älskar dig Nils , mer än mest < 3
~ Niin is gone ..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)