Tillbaka till startsidan?

moln , moln , moln ..


jajjebus , i dag är de molningt men solen lyser iaf .. och bra är det , för igår regnade det bara i stort sett hela dagen :P inte så skoj , så jag satt inne framför datorn hela dagen igår typ ..

städade ju lägenheten så fint i måndags .. jag dammsugade alla rum , städade toan helt ordentligt - rengjorde runt , på och i toan , handfatet och skurade golvet - bäddade sängen , fixade vardagsrummet så de inte såg så stökigt ut och en massa annat :) tänk så mkt man får gjort då söt jobbar , :) han tycker att jag skämmer bort honom , men de tycker inte jag .. jag spenderar ju mkt tid här jag med , så då äre ju inte mer än rätt att jag städar .. visst , jag kanske städar lite mkt och lite ofta .. men jag tycker att de e ganska så skoj .. så då spelar de väl ingen roll .. och sen vill jag skämma bort min söt lite gran .. han skämmer ju bort mej .. dock inte på samma sätt , men jag blir ju bortskämd av honom , han e ju så fruktansvärt söt med mej .. sen när han kom hem så vart de bara lugnt innan de var dax att sova , :)

igår var en ganska så seg dag .. vi sov till efter 13 tiden någon gång , klev upp , åt nått och sen var de bara att börja tvätta :) hann inte mer än sätta igång en maskin så var de för söt att fara och jobba , så då fick jag ta hand om tvätten själv , vilket inte gjorde mej nått .. gick väldigt bra :) tvättade för fulla muggar och fixade och donade lite grann , som vanligt :) fast jag städade inte så mkt , plockade undan vissa saker , bäddade sängen och fixade de mesta med tvätten .. annars var de ganska lugnt .. och då söt kom hem från jobbet så åkte vi till emmiie och hämtade lite hårprodukter som jag skulle få av henne , och stackars tösen mådde inte så bra - krya på dej stumpan - sen vart de hem , fixa lite med söts popcorn hour och sen vart de att lägga sej i sängen och mysa innan de var dax att läsa en bra bok :D vi låg och mys-läste lite grann :) sen somnade jag med boken i handen :P haha ! smiidigt !

idag då .. söt försökte väcka mej i flera timmar imorse , men jag vägrade att vakna , och jag vägrade att kliva upp .. :P där vid 13 tiden så vaknade jag och klev upp , och då hade söt varit vaken sen kl 10 typ .. sen har vi faktiskt inte gjort så mkt idag .. satt ett nytt rekort i distans ;) ojojoj , hela vägen rakt i håret .. väldigt behagligt .. menmen , sånt som händer :P

ska strax kila iväg på ica har jag tänkt mej , köpa lite mat hit .. finns inte så mkt ätbart .. så måste införskaffa nått .. och eftersom att söt jobbar eftermiddag så fixar jag de så klart :D de blir nog bra ..och av ren van så vill jag säga att jag ska köpa "hem" mat .. men jag är ju här så ofta så de blir ju som hem för mej .. fast jag vet att hem är egentligen på degeränget .. men ändå , skulle de vara så fel att kalla detta för hem för min del ? .. hjälp mej , jag spenderar ju all min tid här .. kan jag kalla de hem då ? ..

aja , nu ska jag gå iaf .. se till att få nått gjort .. :P



K Ä R L E K < 3

~ Niin is *Poff* gone ..


Nilsi

Klart du kan kalla det hem.. som du säger, du spenderar ju nästan all din tid här ;P

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)