Tillbaka till startsidan?

Söndag idag då ..


jajjebus :P ligger dock fortfarande i sängen , e för seg för att kliva upp :P men de e söndag , även kallad "bakis-dagen" så man har rätt att lata sig extra mkt idag :P

igår var de fest för hela slanten :) vi var jag , sötnos , annii , mika , emmiie , baggis och kim :) väldigt trevligt , spelade lite guitar hero och sen vart de ölspelet innan de var dax att dra ut på kalles :) lite mer folk ute igår :D jag , annii och emmiie stojjade oss lite på dansgolvet , väldigt trevligt .. kim och mika dansade ganska mkt med oss dom oxå :D finast kom ner på dansgolvet en gång , men dansa gjorde han inte ;) tihi , söt är han iaf .. baggis kom oxå ner en gång och dansade lite med emmiie :D wiihoo ! .. där runt två tiden så gick jag och nils , kände att de var dax att gå hem fast dom hade öppet en timme till :P så vi gick på adana , träffade sofia och sen gick vi hem och sov .. :) väldigt skönt att sova måste jag ju bara säga :) var ganska nykter då vi kom hem , eller iaf jag :) sötnos var ganska påverkad , menmen .. sånt som hör till :P

jag led med honom imorse då han var tvungen att ta sig upp för att fara och jobba :P haha , han började ju kl 9 imorse .. tyckte faktiskt synd om honom .. jag fick sova vidare men inte han , menmen .. han får komma och kramas och vila lite när han kommer hem :)

Nils , måste bara få säga att igår gjorde du mig gladare än någonsin , dock att du sa de på fyllan .. men ändå , du gjorde mig fruktansvärt glad .. trodde faktiskt inte att jag skulle få höra dom orden av dig ! och när du sa det , jisses , hjärtat slog flera extra slag och jag kände bara att jag ville krama sönder dig eller något .. :) och att du lyssnade på mig och kom ihåg att om du ville att jag skulle tro dig så var du tvungen att säga de idag med , de trodde jag aldrig .. trodde du skulle ha glömt bort det , men inte .. så himla mysigt imorse .. Me love you long time bäjb ;)

Nu ska jag lägga upp lite bilder från igår :D fick dom av mika på krogen igår :D





Det var lite från igår kväll ^^ Haha !

Nils ~ Jag älskar dig < 3
~ Niin is gone !


Anni

Snygga bilder:P kul fest iaf! ¨Lååång time babe;)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)