Tillbaka till startsidan?

Söndag idag igen ..


Snacka vad jag tycker att veckorna bara går undan :P det bara rinner på .. har lite att berätta från helgen .. fysjutton vilken helg ..

började med att jag och nils hjälpte Emmiie att flytta i fredags efter att han slutat jobba .. gick bara finfint , och tog inte alls lång tid eftersom att hon inte hade så mkt saker som skulle med :P när allt var flyttat så käkade vi och sen vare bara att fara och göra sig i ordning för inflyttningsfest hos Emmiie då :D som inte hade nån ordning alls då vi lämnade henne , men det gick bra iaf .. och skoj var det :) klippte även av baggis hans hår :P och bra vart det ^^ tycker iaf jag , och han verkar gilla de han med .. han var inte så förtjust i nils klippning , men efter att Ninniie hade pillrat lite och fixat så gillade han det :D Annii och Mika kom dit .. jag och Nils var där .. och Emmiie och Baggis var lika söta som vanligt ;) man behöver inte vara ett heelt gäng på 300 pers för att ha skoj .. jag tycker att vi har de himla skoj då de bara är vi 6 .. eller vad tycker ni folket ? :) när klockan var där vid typ 2 tiden så gick jag och sötungen med annii och mika hem :D eller , vi följdes åt en bit , jag och söt gick hem till honom och annii och mika drog till mika .. :)

Lite bilder från inflyttningsfesten :)


sen på lördagen då jag och söt vaknat så drog vi till min moster för att gratta mitt kusinbarn :) så nils fick träffa lite av min släkt , fast bara en liten , liten del av den .. var ganska trevligt , fick träffa dom och surra en stund .. sen vart de att fara hem , äta middag och sen göra sig i ordning för att fara till Baggis och festa :) trevligt , trevligt .. :) fast denna gången var de bara jag , söt , emmiie och baggis .. och det gick minst lika bra .. fast , nått de inte gick så bra för var baggis föräldrars plastmöbler utomhus :P haha .. två av stolarna brakade under kvällen , så jag tänker aldrig mer sitta i en platsstol .. livsfarliga faaan ! hamnade med min högra fot under en av stolarna då den brakade :S samma fot som annii skadade åt mig förra helgen :S så de var inte så skönt .. fick leka Ninniie-skutt ett tag igår .. efter att jag hade fått i mig mer alkohol så kunde jag gå , vilket var bra eftersom att vi gick från djupviken till kalles .. :D ute på kalles träffade vi annii och mika :D annii stumpan :) och sen hade jag seriös snack med emmiie på toa på kalles :) hon behövde det :) .. sen när klockan var typ .. 2 - 2.30 nå så gick vi .. jag , söt , emmiie och baggis och käkade på adana .. sen började vi gå hemåt .. emmiie och baggis drog till emmiie på klubbis och jag och söt till punkt som vanligt :)

Lite bilder från festen hos Baggis och sen nån från kalles :)


och idag har de inte hänt så mkt , vi gick till baggis och hämtade bilen , sen plockade vi upp emmiie och baggis på klubbis , drog och köpte godis och sen har vi suttit här heeela kvällen och sett film :) ganska trevligt .. har sett Sweeney Todd igen och sen har vi sett 21 .. och en kompis till baggis var förbi här oxå , kalle hette han tydligen .. han såg 21 med oss :) så de har varit ganska lugnt och skönt .. ska nu hoppa i duschen och sen ska jag fan sova , är trött .. varför vet jag inte , men är jätte trött :/

ha de bra allihopa så hörs vi senare :)
Nils ~ du är mitt allt här i livet ! Älskar dig mer än mest ! < 3
~ Niin is gone !


Helén

Heij jennie.. Nee, man behöver inte alls vara 600 för å ha skoj.. de går bra å bara var 2 me.. eller hur.

Pratade me Madde igår, hon vill också gärna komma på syskon-me-familjers-träffen..om du inte redan hört av dej till Monica om ni vill komma så är det tills på fredag den 18 juli.. de blir ju jätteskoj.

Om du behöver skjuts eller så, går de givet å lösa.. å givetvis är Nils välkommen, samma sa jag till Madde å hennes kille me..de blir jättekul, vi lär nog bli 50-55 pers om de flesta kommer, de verkar så.. de från Trollhättan kommer upp snart, de blir skoj.

Nog trodde jag att du skulle höra av dej då jag messat.. du vet ju att de e bara å höra av dej om de är nåt.. eller hur? När du vill..

Hoppas du har de bra.. kram på dej.. alla hälsar, kraaam moster mfl.



ps.

Duu, snart kommer ju valparna.. då får du komma å kika..ds.



|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)