Tillbaka till startsidan?

A-jaur ! . .


Jaa, precis som rubriken säger .. Niin sitter i A-jaur hos Nils föräldrar och bloggar lite grann, följde med Nils hit igår ... Eller i natt snarare .. kom fram efter tolv iaf ; P och då vare typ.. natti natti dax.. nästan iaf ;) efter en stund, eller två ;) eller nått ; ) haha ..

idag har de varit sightsing på samhället som gällde .. Nils har visat mig samhället .. visst, det är ett litet ställe men de är ganska mysigt iaf : ) och trevligt.. Sett Nils "fina" volvo .. Jag hoppas att den blir snyggare när den är klar än vad den är nu .. : P för den ser inte så vidare ut just nu .. men de blir nog bra .. Du får ta itu med den där nu sötsak .. Se till att den blir klar ; ) haha ..

jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer .. vart less igår då de inte dög för dig, så jag hoppas du blev nöjd och glad då jag sa att jag inte ville att du skulle komma ! .. orkar inte med nå mer, så är de bara ..

pratade nyss med pappa : ) trevligt trevligt .. känns som att han är den enda som verkligen förstår då jag har bekymmer från det hållet, eftersom att han vet han med .. Nils är ett jätte bra stöd och han lyssnar på mig .. men pappa kan verkligen sätta sig in i skiten .. det kan ingen annan .. fast då är han inte opartisk, det e lite synd ..

och sen måste jag ju säga, Nils .. DU är sötast ; ) men de vet du redan, Niin tycker så, och då är de så ; )


Nu ska jag vara social med folket : ) Ha de bra alla !
~ Niin is *Poff gone*


Miiqa

Vad kul att du läser min blogg, nu får jag ju ta och läsa i din med. Måste säga att du har väldigt häftig design på din blogg!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)