Tillbaka till startsidan?

Du kan krossa min värld som stenar mot glas ! ; )


Måndag idag då :P haha.. och vad fan ska man göra?.. faan!.. tvättid kl 19 :P sov ju bort min tid imorse så :P och varför gjorde jag de, jooooo... för att jag var uppe hela natten.. pratade ju med Söt-Nils.. ; ) han satt och kollade på mig i camen.. haha, så lejt ;P menmen.. skoj var de, han e sötast.. för jävlar i mig vad han får en att le = D finns ingen annan som har satt ett sånt stort leende på mina läppar som han har gjort ^^ han är jävlar i mig den bästa som någonsin existerat ^^ Sötaste och finaste som någonsin gått i ett par skor :) och imorn kommer han hem till pite och kramas *glad* =D

vad kan man annars säga?.. har varit hundvakt till smoke idag :) har gått bra, vi har som mest sovit båda två ^^ får väl se om han kommer imorn eller inte.. Niclas mådde inte så bra så det finns en risk att han stannar hemma från jobbet, och gör han de så är inte Ninniie hundvakt.. fast, de gör ju inte mig så mkt egentligen :) visst, jag älskar att vara med smoke för han e skiiit mysig.. men ibland går han på ens nerver :P fast då e de tur att han lyssnar ganska mkt och ganska bra på mig :D haha.. jaajaa, vi får  väl se :P haha..

vad ska jag mer skriva?.. hmmmfs *funderar* Jaaa, jag snodde en lista från maddes kompis ^^ ska kanske ta och lägga in den med va? :P snacka om att ha lite att göra :P Here comes the list anyway :P

1. tre namn jag lyssnar till:
Jennie, Ninniie och säkert nå mer :P
2. någonting jag tycker om med mig själv:
Ööööhm, bra fråga.. typ inget :P
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
att jag e lite för mkt mongo ibland? :P
4. detta är jag rädd för:
att förlora den människan jag tycker om mest av allt..
5. tre saker jag vill ha varje dag:
roligt, kramar och sömn? :P
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
hoppa över ett höghus, gå på vatten och äta en dator
7. detta tycker jag om att göra:
umgås med mina närmaste, kramas med nils och ha roligt
8. detta vill jag göra just nu:
pussas och kramas ;)
9. bästa känslan:
Lycka
10. värsta känslan:
När någor gör ont, vad det än är
11. egenskaper du gärna vill att din partner har:
snäll, ärlig och förstående
12. är du kär just nu?
kanske de kanske.. :P haha!
13. vill du gifta dig?
jag vet inte, har inte tänkt så mkt på de :P
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
Levt livet helt och fullt ut, vad nu de innebär :P
15. min käraste ägodel:
jadu, det vet jag inte.. det har varit datorn och mobilen.. fast vad det är nu vet jag inte riktigt..
16. något jag vill ha i present:
öööhm, en miljon? :P
17. detta har jag på mig just nu:
jeans och ett blått linne :P
18. favoritkläder:
riktigt skönt eller/och riktigt snyggt ;D
19. favoritdjur:
jadu, de mesta fungerar, förrutom de jag e rädd för :P
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
jadu, lite allt möjligt :)
21. favoritlåt just nu:
det e många :P
22. roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
öööhm, bra fråga.. går inte skola :P
23. stjärntecken:
vattuman..
24. en bok jag älskar:
freja, idun och saga böckerna :D
25. en film jag älskar:
En film som riktigt skrämmer en :P
26. tv-program jag gillar:
Reaper :D:D
27. favoritdoft:
Jadu, en underbar killparfym.. ;)
28. detta äter jag gärna:
Makaroner :)
29. dricker helst:
vatten, mjölk eller cola :)
30. favoritgodis:
lakrits :P
31. hit vill jag gärna åka på semester:
bra fråga.. ingen aning :P
32. färg på mina ögon:
blåa :)
33. min längd:
170 :) var jag sist jag mätte mig iaf..
34. jag tror på:
Zipp nada :P
35. jag spelar:
GH då jag får chansen :P
36. person du beundrar:
öööhm, bra fråga :P
37. så här bor jag:
med min Tirre i en etta på Degeränget :)
38. antal döda krukväxter i hemmet:
inga :P har inga krukväxter :P
39. det här äcklar mig:
men massor.. orkar inte rabbla allt..
40. det här diggar jag:
MUSIK och Nils ; )
41. favoritfärg:
svart, blått och säkert nå mer :P
42. favoritcitat:
Man bestämmer inte på andras kalas ~ den var bra.. har ingen själv :P
43. en hemlighet jag vet:
kan jag ju inte säga då det e en hemlis :P
44. bästa present jag fått:
hmm, säkert nått..
45. senast köpta skiva:
det var evigheter sen :P
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
mina ögon :D
47. den kollar jag efter först när jag loggar in på msn:
Nils så klart :) är inte han inne så är det Annii eller Emmiie :D
48. udda förmåga/egenskap:
tänker jag inte tala om heller :P
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
en katt ; ) eller en hund.. :P jag vet inte.. eller kanske fri som en fågel :P jag vet inte riktigt..
50. vad lyssnar du på just nu?
Lil Jon & Eastside Boys - Get Low

Haha, de var den listan det :P snacka om att typ inte ha något liv :P udda.. menmen, har man lite att göra såå.. tycker att de kan hända nått.. fast ser ut som att jag måste vänta tills imorn innan de sker nått.. förhoppningsvis emmiie kanske vill komma förbi eller nått.. :P får väl se... vill inte bara tråka.. och inte har jag ätit nått idag heller : / faaan.. jag e sämst på de där.. men vad faan!. gaah!!...

Äsch! orka bry sig :P det löser väl sig antar jag.. :P






Ninniie i lördags innan det var fest :) Hade lite att göra.. :P

~ Ninniie is *poff* GONE!


Madeleine

Min syster är lika söt som jag :)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)