Tillbaka till startsidan?

Lördag idag ..


Så skönt : ) fast jag vill få det till att vara typ.. onsdag eller nått , jag vet .. jag e vrickad : P

skönt att få surra lite grann och äntligen få klartecken om hur fan man står , har varit skit jobbigt .. väldigt påfrestande , men nu vet jag .. hoppas bara att du gjorde de för att du verkligen tycker och känner så och inte bara för att göra mig glad eller liknande , jag tror att du gjorde de för att du känner så , men man vet aldrig ; ) men de ska nog gå bra .. allt löser sig , eller hur ?

Måste ju bara säga Nilsi , igår gjorde du mig faktiskt fruktansvärt glad .. Jag tycker om dig , massor massor .. I hope you know that ; ) <3

Näe , vet ni vad ? Nu ska jag bege mig mot duschen , kan inte sitta här i bara hood-tröja och underkläder och fjolla hela dagen ; P

Ha de bra!
~ Niin


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)