Tillbaka till startsidan?

måndag kväll ^^


vad ska jag berätta om denna dagen då ?

vaknade efter 10 nångång och pysslade på lite grann ; ) sen drog jag och Nils ut på lite ärenden som han hade att uträtta : ) be mig inte rabbla upp vad de var för ärenden , för de kommer jag inte ihåg .. vet bara att efter vi hade varit på ÖB såg jag att Emmiie hade ringt , och då ringde jag upp henne och fick veta att hon kunde hämta nyckeln till sin lya , så jag och söt-Nils drog och hämtade Emmiie och sen for vi te pitebo då Nils ändå skulle dit : ) Så Emmiie har hämtat sina nycklar och Nils har skrivit kontrakt för ny lägenheten : ) efter vi varit där drog vi till Emmiies lägenhet ! Tillåt mig att skratta lite ! HA HA HA HA ! Fy fan vilket schabrak ; S Hon måste få nya tapeter och massor fixat , för sådär kan inte flickstackarn bo .. men de löser sig  : ) Efter de drog vi tillbaka till Nils , spelade lite Guitar Hero och chillade : ) ganska trevligt .. Sen for Emmiie typ , halv 7 och då såg jag och söt på Pirates of Caribbean , första filmen : ) och bara chillade , sen vart de dusch och nu sitter jag här : ) dricker varm choklad och bara chillar ..

vi ska snart lägga oss eftersom att söto börjar 7 imorn ; S stackars liten .. menmen , såna tider ska man ju jobba oxå : /

det känns bra iaf , till och från .. får väl se vad som händer , finns ju risk fortfarande att de slutar illa , men jag försöker tänka positivt och göra de negativa bra .. inte lätt alla gånger , men de löser sig .. hoppas jag : )

aja , nu ska jag sluta skriva ..

Tjingeling alla !
~ Niin


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)