Tillbaka till startsidan?

Midsommar idag..


Jaa, idag e de då midsommar..  :P och jag har fortfarnde inte tagit mig upp ur sängen :P är hos nils, ligger i sängen med min dator i knät :P haha.. va fan! seriöst, jag borde kliva upp.. men de var så skönt att ligga här :P och sen seriöst Nils, hur fan lyckas du?.. jag sa ju till dig att du inte skulle försova dig imorse.. ändå gör du de ;) haha.. tur att du är söt iaf ;)

vad står på dagens schema då?.. tjaa, fest antar jag.. blir nog skoj och bra :) lite synd bara att pappa ringde och frågade hur jag mådde nyss, och jag vart jätte ledsen för att jag var tvungen att berätta om tiger, synd att han inte kunde vara med ikväll.. saknar som den lille krabaten.. han var som min egna lilla hund... aja, det löser sig nog.. jag hoppas att han har det bra där han är, och att han vet att mamma älskar honom :)

pratade även lite mer med pappa, om lite andra saker.. känns ganska skönt att prata med pappa :) han är som så lättsam och rolig :) Jag gillar min pappa, synd bara att han ska bo så långt bort! *saknar*

Ni får gärna lämna en kommentar eller två så jag vet vilka som läser min blogg :) haha, för jag har sett att allt fler läser, men väldigt få som kommenterar.. ;P haha!

Aja, nu ska jag iaf kliva upp.. typ :) Nils kommer hem snart, han slutar om 2 min.. så ska börja stiga upp ^^ måste i  duschen och tjafs.. men vi hörs senare.. :) bloggar sen om hur dagen har varit.. vi blir nog bara 4 pers så vi får väl se hur de blir.. :P


Puss på min änglaskalle ! Älskar dig stumpan.. Du är min bästaste vän ^^ <3

~ Ninniie is *poff gone*


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)