Tillbaka till startsidan?

R.I.P Bäjbis!.. Vila i frid!


Tirre dog igår.. :'( Igår vart han överkörd på timmerleden, min lilla bäjbis.. och jag fick inte ens chansen att säga hejdå :'( han följde med mig och emmiie då vi gick ut och gick igår, och sen dess har jag inte sett han.. och kommer aldrig mer att få se honom... ALDRIG!! och den katten har alltid funnits vid min sida, han var inte bara min katt, han var min vän.. han jag anförtrodde mig till då jag mådde dåligt..

vad fan ska jag göra nu?!..


Vila i frid bäjbis! Jag kommer alltid att sakna dig! Hoppas du har de bra där
du är nu!

~ Ninniie is *poff gone and sad*


Kimmie

stackars Bäbs :/

|
Madeleine

Allt som händer har en mening! Men syster, han har det bra där han är nu, även fast det känns tomt ;/ <3

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)