Tillbaka till startsidan?

Sug #%"%##&"="!"&/#% ! ! !


Precis, så mkt gillar jag läget just nu.. inte alls ! ! Helvete oxå.. Orkar fan inte med detta nå mer, jag är ganska less på detta.. Varför ska jag anpassa mig efter alla hela jävla tiden, men folk kan inte anpassa sig efter mig ? .. jag orkar inte med detta, så är det bara ! Nu ger jag upp.. And that's it !..

vad fan händer nu i veckan då ? .. jävlat inget, hur jävla skoj är det att sitta ensammen typ, hela veckan.. instängd i sitt hörn i sin lägenhet.. inte skoj.. men vad ska jag göra ?.. och vissa känner jag inte riktigt att jag orkar med att umgås med just nu, tyvärr.. inge elakt mot dom, men jag orkar bara inte just nu.. Blä !.. Får väl se vad som sker.. orkar inte ens hoppas på nått, för de kommer bara sluta illa.. som allt annat !..

Det e enda nackdelen med allt.. Allt jag hoppas på, och håller tummarna för och som jag verkligen vill ska gå vägen.. gör aldrig det, det går bara rakt åt skogen.. hur fan kommer de sig ?.. är det bara jag som e utsatt för sånhär skit ?.. blä !..

Hur kan allt gå från jätte super underbart bra till käpp rätt åt skogen och helt äckligt dåligt på bara 2 sekunder ?.. Hur fan är det möjligt ?..

jag vet att jag e löjlig i detta inlägg, bara morrar och beklagar.. men vad fan ! .. enda inlägget där jag någonsin har beklagat mig, så nu har jag fan rätt till det.. och efter de som nyss skedde så har jag rätt till det oxå...

Finns en sak som jag verkligen hoppas på just nu, går de åt skogen.. då lovar jag att jag ALDRIG mer ska hoppas igen, att jag ALDRIG mer ska bry mig om något.. för nu e jag väldigt less..


Aja, orka skriva mer !
~ Niin is *Poff gone*


sofie

vad är de?:/

|
Marina

Hörru, vad händer? Hoppas det löser sig

kram

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)