Tillbaka till startsidan?

Torsdag idag . .


Ja, precis .. vad ska jag säga idag då ? Sov till efter 13 idag , kanske inte så lyckat men de funkar .. har fått sova iaf .. Annars då ? .. Har inte hänt så mkt faktiskt .. Fått Anni att ta itu med bloggen ; ) Känner mig som lite stolt, min vackra änglaunge har börjat blogga , då kan jag få veta mer om hennes vardagliga liv utan att behöva ringa till henne varje dag ..Inte för att jag gör det iaf , men ändå ..

Vad ska jag mer skriva ? .. Jag vet inte riktigt , vaknade på bra humör .. Väldigt bra humör , men .. Nu ? .. ingen aning .. löser sig nog , allt blir prima någon gång , antar jag .. Min sten är ganska lockande , måste jag få säga .. Vill verkligen gömma mig under den , fast gör jag det vet jag iaf en person som blir ledsen på mig .. Anni , kan ju inte överge min bästa kompis bara så där .. dålig stil av mig ! får väl se vad som händer och sker ..

Anni , mig saknar dig ! Fast de inte var länge sen vi sist sågs , men jag känner att jag måste få träffa dig ! Min AnniBanniBus , surra måste vi , innan Niin blir galen ! .. Och jag är glad över att det går bra för dig , du om någon förtjänar verkligen lite lycka .. tycker jag då iaf : )

Sen vet jag verkligen inte vad jag ska skriva , har egentligen inte så mkt att säga tror jag .. eller egentligen har jag massor .. men eftersom att jag inte vet riktigt vilka som läser och allt så vågar jag inte skriva vad som helst , det är ganska så störande .. skulle vilja skriva ut allt precis som det var hela tiden , men kan ju inte det .. Hur gör man då ? Någon som kan svara på det ? ..

Kan inte dom som läser min blogg lämna en liten kommentar till mig så jag vet vilka som är här ? .. Några vet jag , men ändå .. vill veta alla som läser .. dock ganska omöjligt eftersom att alla inte vill berätta för en att de läser .. menmen , dom som kan , vill och vågar kan väl lämna ett litet avtryck va ? : ) Skulle göra mig lite glad iaf : )

Som sagt , torsdag idag .. Reaper ikväll , får väl se om man får se det eller inte , spelar inte så stor roll fakiskt , kan se reprisen på söndag : ) tror jag de var , får kolla upp de där senare : ) se avsnittet måste jag , och missar jag reprisen får jag väl tanka hem skiten ; P haha ! Så svårt var det : P Det löser sig ..

Ska försöka härma pappa och se bra på all skit , tänka att det löser sig , det blir bra , alltid tänka positivt .. fan vilken skitsnack .. men men , får väl se vad de blir av allt !

Hur fan hamnade jag i dessa negativa , dåliga banor egentligen ? .. Jag som hade lyckats så bra med att tänka positivt , jag ska fan alltid lyckas med allt ... : / lika bra att låta bli att tänka tror jag , det är nog likest .. tror jag iaf ..

ojojojojoj , vad jag hoppar i samtalsämne .. men de blir nog bra det med .. Vill ju som sagt skriva ner allt som besvärar mig och som är jobbigt men jag kan ju inte de , för jag vet inte vilka som läser och jag vill inte sätta lösenord på min blogg , hur trevligt är de då att blogga ? .. kanske starta upp en ny blogg och ha lösenordsskydd på den .. hmm, ska kolla upp det där .. vore ganska smart ..

menmen , nu ska jag kolla de och sluta skriva här ..

Eat shit and die !
~ Niin is *Poff gone*


Emmiie

Emmiie läser allt ninniie författar i bloggväg ;D Gumzi borde inte oroa sig så, allt blir bra för eller senare,på ett eller annat sätt.. :)

Kraamzzi

|
Miiqa

Jag läser också din blogg. Ibland behöver man ju ta omtag i positivitetstänkandet, men det tror jag att du fixar ;)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)