Tillbaka till startsidan?

Äääääntliiiigen!


Skönt med helg.. och helgen kommer att bestå av mkt städning.. ska städa ur de sista ur gamla läggan i helgen så jag kan lämna in nycklarna på måndag så jag blir av med den :) - skönt - :D Längtar nu tills den är borta så jag slipper den.. då har jag inge mer där och göra..

sen när helgen är slut så är det dax att starta praktiken :) ska vara i köket på en förskola, arbeta med en kvinna och bara det och lära mej så mkt jag bara kan.. :) då är de praktik mån-tors och fredag är det teori på skolan :) praktik i 4 veckor :D fram till jul.. känns väldigt bra.. ^^ sen efter jul så är de helt och hållet resturang som gäller.. så innan vi slutar har vi resturang praktik oxå.. ^^ jag skulle vilja vara på nån resturang som typ. Bryggargatan eller Doktorsvillan eller nått sånt :D frääänt och stort :D lära mej ordentligt :D aja, får se vad de blir ^^

är bara glad att denna veckan är slut nu.. datakunskapen har varit jobbig.. menmen, sånt man får leva med.. kunde då mer än min lärare så va fan :P jag borde inte få dåligt betyg, får jag de blir jag ledsen.. och då får David sig en spark i baken! jag gav järnet denna gången, gjorde allt jag kunde och sen så hjälpte jag alla andra i klassen ganska så mkt :) menmen, det återstår att se :)

jag ska väl snart gå och möta bäjb är de väl tänkt.. dra på ica, hem och kolla på How I Met Your Mother, sen ut och ränna på stan.. göra det osäkert där.. vara lite med Carro och Magnus.. ^^ trevligt, trevligt.. sen får vi se vad som händer.. sova, se film eller bara allmänt vara.. jag vet inte.. det återstår att se :)

aja, nu ska jag göra klart resten här så de bara är för mej att gå nu när bäjb slutar!

Ha de så bra allihopa!!

Älskar dej underbara, gulliplutt, älskeliduttis snuttis bäjb! <3
Du & jag för alltid! <3


Linnea

Jag vet, jag är en jävel på designer ;) HAHAHHA skoja.

| http://lunnes.blogg.se/
sahara

jag med hurrudu :P Såg du inte mej? :o

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)