Tillbaka till startsidan?

Bakisdag?.. Ooohnej!..


Inge bakis idag.. fast söndagar egentligen borde vara bakisdag :P haha!

vart fest både fredag och lördag för mej och Nils, fast han jobbar fredag - fredag denna vecka.. :) Ganska mysigt att få supa med honom,.. har som saknat våra festar dagar ^^ men nu har jag fått supa med honom så ikväll blir det bara vanlig hederlig mys.. fan så härligt :)

I fredags var de Halloween fest på skolan :) Vi var ganska många ändå, vi sjöng singstar och hade skit skoj :) Och bäjb minglade runt.. det trodde jag fan aldrig.. men han var värsta minglaren nr 1.. :D så söt så söt, absolut :) Bäjb, jag trodde du skulle vara jätte blyg men nu ser du ju, i min närhet behöver du inte vara blyg..  :)

sen på lördagen vart de fest hos Anni och MIka :) det var väldigt trevligt.. sen vart det utgång på Kalles och min lilla älsklings bäjb följde med oss ut, trodde inte han skulle de då han jobbar idag.. men han följde med oss och sate vad de var skoj :) tycker iaf jag och anni.. vad tycker du älskling? :) Ute på kalles träffade jag många jag känner :P Emma, Jennie, erika, Daniel, Tanja, Urban osv.. :P träffade även min gamla engelskalärare Erika :) och nu tänker säkert många att hon är jätte gamla, vad gör hon ute?.. men det e hon inte... hon e typ.. högst 35 eller nått sånt.. så gammal är hon inte.. men som sagt, var väldigt skoj.. det där vill jag göra om.. :D:D

och inge bakis, så jävla skönt :D:D blev väckt av älsklingen imorse.. haha, fan vad du är söt ;) hade de inte varit för att jag drack igår så då hade du fått som du velat, tro mej ;) fast jag var för trött för att nästan ens orka prata så :P men du är söt iaf :) men att bli väckt kl 9 då man somnade typ.. 3.30.. var inte så mysigt.. men tur för dej att du är mysig ;) ååååh, helt underbart mysig...

aja, nu ska jag gå och .. jag vet inte.. göra nått annat. :P

Älskar dej älsklings bäjb, nu och för alltid.. som du sa till mej igår.. Du är mitt liv, mitt universum och mitt allt <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)