Tillbaka till startsidan?

Datakunskap hela veckan lång!


Satan vad jag är less.. datorer gillar jag inte så mkt just nu.. inte sånt som vi håller på med iaf..
är precis klar med min presentation..

har gjort en kort presentation om min familj i powerpoint :) tog bara med mamma, pappa, jag, jessica, madde, tobias, nils, mew & ivy.. iaf bildmässigt.. annars nämns ju alla dom andra.. typ ulf, wilma, johan, maritha, elin & emil.. men skulle jag ha bilder på alla så skulle presentationen ta evigheter.. så jag valde bara de som är mest familj till mej, blodsligt och så.. samt Nils, han e ju hela min värld nu så :) det blir nog bra :)

senare idag blir de redovisning och sen vet jag inte.. börja med excel kanske?!.. aja.. tråkigt inlägg vart då detta.. menmen..

ska göra nått vettigt nu.. ha de bra!

Älskar min bäjb <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)