Tillbaka till startsidan?

Gaah!


Hatar idiotiska människor som snor ens tvätt-tider.. :S speciellt då man har maskinerna fulla i tvätt och de plockar ut ens kläder och börjar tvätta.. :S va faaan! så kan man väl ändå inte göra.. boka en egen tvätt-tid idioter!!..

Detta gjorde inte mitt jävla humör så mkt bättre, har varit nog grinig idag som det är, va fan! varför skulle just detta hända då? .. helvete oxå! orkar fan inge mer... jag väntar på att den där skiten där nere ska torka nu, så jag får ta upp det och sen får nils tvätta resten.. jag orkar fan inte! jag håller mej till att diska och städa istället.. blää!.. inte min dag idag.. :S

skit samma, nu har jag spytt galla en stund.. nu ska jag göra nått annat!

Älskar min Nils <3

~ Tjing Tjong!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)