Tillbaka till startsidan?

Ljuva måndag!


Not! :P Ajajaj, som satan har jag i höften idag.. det e inge bra.. :S har haft ont till och från i 2 dagar nu.. :S urkas! men så går det.. har dukat restaurangen idag.. har gått bra :)

jag och sara har även pysslat med lite saker, var ganska så skoj.. eller vad säger du sara? :P roligt, roligt.. fast det e våran hemlighet.. ^^ nu går alla i min klass och byter om.. så snart ska jag och sara ut en sväng ^^ ska bli intressant..

vet inte vad mer jag ska skriva.. var skit trött i morse.. hade lätt både kunnat och velat sova en stund till.. hade varit kanoners.. fast får väl försöka lägga mig i tid ikväll kanske.. söt jobbar till 22.. ganska jobbigt.. vi springer om varann då han jobbar till 22 på vardagarna.. kan inte påstå att det är så skoj.. menmen, så är det.. tur iaf att vi får ses :) det löser sig nog...

klockan är redan 13.. satan vad tiden springer iväg.. och här på skolan har vi inte ställt tillbaka klockan så den är 14 nu :P haha! ser ganska så roligt ut.,.. vad mer ska sägas?.. hmm, ska försöka skriva klart mitt hotell idag :) så jag kan lämna in det till David, annars vet jag inte.. har hotell och arbets kvar på denna dagen.. tror vi slutar mellan 15.30-16 någon gång.. men de blir nog bra iaf :) allt blir bara bra.. förr eller senare :)

näe, nu har jag seriöst inget att skriva.. :P har varit ganska flitig i min blogg de senaste dagarna.. brukar inte vara såhär flitig eftersom att jag har haft lite blogg-torka.. men nu verkar allt komma tillbaka :P knapprar för fullt.. fast det e inget meningsfullt jag skriver :P men alltid nått :D



Lägger in en bild på hjärtat bara för att han är så satans söt :D Finns ingen finare kille ^^ Min underbara sambo, älskar honom mer än något annat <3


Anna

Hej vännen! Har läst lite i din blogg..Å lämnar ett litet tassavtryck :-) Smoke hälsar me en stooor blöt puss! Kramen

| http://wesana.blogg.se/
Anna

Hej igen!

Du har blivit utmanad... Kika i min blogg =)

Kram

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)