Tillbaka till startsidan?

Tisdag!..


Idag har det varit teoridag :) Ganska lugn och skön dag.. Imorn blir det teori med :) börjar kl 8 imorn.. fast vi blir själva.. David ska på något möte.. så vi ska läsa teori själva fram till 10 ungefär.. då kommer han tillbaka.. :)
Jag vet inte om jag ska åka med bäjb eller carro imorn.. i vilket fall som helst så ska jag bege mej så jag kommer dit kl 8.. ska försöka vara i tid imorn med :) kändes ganska så bra att komma i tid idag :) det blir nog bra :)

har inte gjort så mkt sen jag kom hem idag.. jag och bäjb har varit på PiteBo och elgiganten.. :) annars inget.. lagat mat och lyckades bränna mej :/ ajajaj... men kan inte göra så mkt.. :/ det går över..

vet inte vad mer jag ska säga.. har en sockerkaka i ugnen :D håller på att göra en vanlig sockerkaka idag :) ganska trevligt.. kan jag och bäjb äta sockerkaka med marsansås och se film ikväll.. eller serier :D nått.. och bara mysa:)

Bäjb håller på att sätta upp våra lackhyllor nu på väggen :) det blir nog bra ^^ ska köpa nya sen på ikea för mina är lite misshandlade :P aja, ska gå nu iaf :)

Älskar min bäjb <3


faster Siv

Hej Jennie!

Du har fullt upp. Sockerkaka är smarrigt, ska baka det med Alvie och Erik under veckan nu, ska vara barnvakt där under hela veckan, Pernilla och Daniel åker till Rhodos i eftermiddag. Ha det gott, kram

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)