Tillbaka till startsidan?

Två veckor & en dag!


Så gammal är min lillebror Tobias idag :) Inte gammal, och inte stor :) väldigt liten kille.. har för mej systeryster sa att han var 37 cm nu, så han växer då iaf.. då vi träffade honom så var han typ bara 20 cm :) så de går undan.. så går de då man är för tidigt född :) tur att han växer och blir stark iaf :)

hade tänka lägga in en bild på honom ^^ fick lite bilder av Madde tidigare :) ska få den nyaste bilden via mms sen, när hon hade tid att skicka.. så jag lägger upp en annan så länge :)



Hoppas den nyare bilden kommer snart :) Är ganska sugen på att se honom :) har ju inte sett honom på ungefär 2 veckor ju :).. lite mindre än två veckor är det.. men ändå.. ^^

Vet inte vad mer jag ska säga.. ska ta i tu med allt här hemma så det e klart till då bäjb slutar :) ska diska och laga mat på 30 min ^^ det hinner jag galant :) haha! menmen.. ska sluta surra nu.. ska göra allt klart så det bara är för oss att ha en myspys kväll ikväll ^^ som vi har sagt, minst en dag i veckan ska de vara bara vi :) så härligt ^^



Min snygging! :D Älskar dej mer än mest bäjb! Du & Jag för alltid!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)