Tillbaka till startsidan?

Du, bara du!


För mig är du lika vacker som en solnedgång. För mig är du någonting helt underbart. För mig är du något att se fram emot. För mig är du som ett liv utan gränser. Du och jag kan göra allt vi någonsin velat. För mig är du någonting helt galet. För mig är du någonting helt fantastiskt. För mig är du hela min värld och det enda jag vill är att vara tillsammans med dej. Jag saknar dej när du inte är i närheten och jag känner lyckorusen i kroppen när du är i närheten. Du är mitt allt och utan dej skulle jag inte vara lika lycklig som nu. Kärleken till dej övervinner allt.


Att vara älskad utav dej är något helt underbart. Du finns där då man har det svårt, och du står alltid vid ens sida. Kunde inte ha haft mer tur då jag träffade dej. Tack för alla bra stunder jag får med dej. Jag älskar dej mer och mer för var dag som går, finns ingen finare och underbarare än dej. Med dej ska jag tillbringa resten av mitt liv <3



Anonym

Gillar du musik? Besök då min blogg som bara handlar om musik :)

Tipsa gärna om nya bra låtar

| http://onlymusic.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)