Tillbaka till startsidan?

jasså..


tisdag.. hmm, trevligt.. kanske.. eller.. inte.. eller.. jag vet inte..

Smoke kom idag ^^ nått positivt, den stora lilla dunderklumpen ger verkligen en extra glimt i vardagen.. Han ska vara här med oss till på torsdag kväll.. Väldigt trevligt :) Och jag kan ju säga att han har verkligen sniffat i varenda vrå av lägenheten.. Luktar ju katt på de mesta av sakerna.. Mew och Ivy hår överallt.. Klart som fan han måste lukta :P Har gått lång promenad med han nyss.. Väldigt skönt faktiskt ^^

Har även umgåtts med Carkan en sväng idag ^^ väldigt trevligt, hon och Valle kom på besök.. Ska mest troligen umgås med hon en sväng imorn oxå.. trevligt trevligt.. Vi pratade ut ganska friskt.. Tack för att jag fick prata mina bekymmer med dej stumpan, var ganska behövligt.. Har inte pratat med någon annan om det så jag kände att det var på tiden att det kom ut :) Ett stort tack till dej, och du vet att jag finns här om du skulle behöva mej :)

vet inte om jag har så mkt annat att säga.. har fått ordning på det mesta i lägenheten oxå ^^ satt upp gardiner i vardagsrummet gjordes igår ^^ vart väldigt bra.. nu fattas de bara i köket och sovrummet.. men de kommer de med ^^ bara lite små fix kvar sen är de klart.. men det e lugnt, det tas när det hinns med.. vi har ingen bråttom nånstans.. det ordnar sej..

snacka om tankar som pendlar fram och tillbaka i mitt huvud.. ganska jobbigt, måste bedöva dom på något vis.. för jag orkar inte med dom.. inte just nu.. :S men de ordnar sej.. det måste de göra.. på ett eller annat sätt..

aja, ska gå nu.. ska renbädda i sängen och ha lite dragkamp med smoke ^^ vi hörs senare hörrni.. Hare gött ;)

Älskar dej Nils, massor massor massor <3
Fast rädslan att förlora dej finns alltid i mej..
Stanna hos mej föralltid! <3


Caroline

De löser sig, det gör det alltid- oftast :) Men det var kul att komma och bara ta det lugnt och snacka lite. Var ett tag sedan ^^ Vi ses idag, ska ringa min mormor ;P

| http://carolinlundstrom.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)