Tillbaka till startsidan?

Ojskipojski!


Det är fan en vecka sen jag uppdaterade :S Jisses, nu får jag fan skärpa mej.. Såhär kan jag inte ha det! Kan ju inte bli blogg-torka nu fan!..

Vad ska jag berätta om veckan som varit då?.. Finns inte så mkt att säga, har något sånär frisknat till.. Har kvar snuvan, men vad fan! Den dör jag inte av..

Sen så har det börjats med att packa.. ojoj, jobbigt att behöva packa och flyttas ännu mer.. tur att det inte är så mkt grejer och att inte så mkt ska behållas.. för då hade jag fan trillat av pinnen.. I vilket fall som helst, om ni nu undrar vad jag menar med ännu en flytt så äre så att jag ska flytta till Zon.. Ska flytta in i Bäjbs lägenhet.. Vi tycker att det är onödig att jag kastar pengar i sjön.. betalar på en lägenhet där jag aldrig är..så då sade jag upp den istället.. ganska skönt..
känns väldigt bra.. Nu har jag bäjb på riktigt.. vi utvecklas hela tiden :)

och i lördags, var våran dag.. det innebar en massa mys för oss, med god-middag som jag tillagade och myspys med godis och film :) väldigt trevligt.. alt känns väldigt bra..

Livet går framåt.. På ett väldigt positivt och bra sätt.. och nu så kommer ju alla mina oroligheter att släppa så fort jag har blivit av med lägenheten.. för den har ju spökat för mej och jag har ju mått dåligt pga att jag har den, betalar på den och är aldrig där.. fast nu är det inget problem längre.. :):) wiihoo!! :D har fixat det mesta.. ska ringa piteenergi och tele2vision imorn.. :P måste säga upp elen och få en retur avi för digitalboxen.. :D tihi! :D

vet inte om jag har nått mer att säga.. har bakat idag :) Chocklad-sockerkaka och scones.. ganska nöjd är jag :) men jag måste ta mej nått att äta har jag insett.. har inte ätit på ett tag nu.. :)
ska hitta mej nån smörgås ^^ hare bara alla där ute :) eller, nästan alla iaf.. finns vissa undantag som alltid! :P



Älskar dej hetboll! Du är mitt allt här i livet, och nu äntligen
så är det du och jag på riktigt! Du och jag, för alltid!
Sambo-livet börjar nu för oss, och det känns underbart..
Vill inte vara en endaste sekund ifrån dej, Du gör mej hel!
Du får mej att känna mej speciell, du får mitt hjärta att slå ett
extra slag! Jag lever för dej!

Älskar dej älsklings bäjb <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)