Tillbaka till startsidan?

Sköna helg ^^


Äntligen fredag ^^ Blev väckt i morse av Älsklingens mamma och mormor som ville komma och kolla hur vi hade fått till det i lägenheten :) Och dom gav bara bra betyg, det låter ju bra ^^ Nu känner jag mej ganska så nöjd med min insats här ^^

Idag kl 14 ska jag på VLC och sökan till en kurs som börjar i mitten på semptember.. ^^ sista ansökningsdagen idag så.. ska söka iaf, kan vara skönt att få något att göra.. Tycker jag då iaf.. Får väl se hur det går.. Måste även prata med Rigmor och se så att mötet vi bokade in nästa vecka fortfarande gäller ^^ Men de ordnar säg..

Ikväll blir det att fara till a-jaur och bara ta de lugnt.. ska bli skönt ^^ som jag slet igår så tycker jag att jag kan få chilla lite ;D igår vart hela lägenheten städad.. ååh, vad de kändes skönt ska jag ta och tala om ^^

njae.. vet inte vad mer jag ska skriva nu.. ska gå och fixa diverse saker nu ^^ men ha de bra allihopa :)

Älskar dej Nils <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)