Tillbaka till startsidan?

23 April ~ HELVETE!


Ja, ett helvete har jag just nu. Har skit ont i min mun =S Jag blir galen, en av mina visdomständer bråkar med mej och jag biter mej ständigt i kinden och skaver på olika ställen i munnen. Min högra sida både i munnen och utan på (syns om man kollar lite noga) har svullit ut. Jag känner mej som, jag vet inte. Känns nästan som att man har påssjuka eller nått. Det är inte trevligt, och ont gör det. Jag blir galen.
 
Ringde tandis idag, och jag fick en tid den 11/5. Får se hur det går, och vad som händer. För jag blir galen, och jag måste vänta i drygt 2 och en halv vecka nu på att bara få komma dit så dom får ta sej en titt, och sen måste jag säkert vänta yttligare 100 år innan de ens gör nått. *suck*

Jag hoppas de går snabbt. För jag dör av denna smärta!

Nu ska jag spela mitt spel lite grann, medan Bäjb spelar Wii ^^ 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)