Tillbaka till startsidan?

23 April ~ Hemmaplugg!


Hade egentligen tänkt fara på skolan och plugga idag, men jag kände att eftersom att jag är på ett sånt kapitel där jag ändå kan arbeta själv, så behöver jag ingen lärarhjälp. Behöver jag ingen lärarhjälp behöver jag ju inte vara på skolan. Så jag och Emmie ska plugga hemma idag, hon ska komma över så ska Nils hjälpa henne med hennes uppgifter och jag ska plugga ensammen. =) Eller ensammen är jag inte, men jag pluggar på egenhand så får han hjälpa henne =)

Bäjb är helt ivrig, han vill börja plugga han med. Han är så söt. Han vill börja, så han får bli klar så han har nått att söka jobb på sen =) Det kommer att gå jätte bra. 

Vet egentligen inte vad jag riktigt ska skriva.

Jo, alla som kommenterar min blogg, skriv för guds skull vilka ni är, en anonym kommentar svara jag inte på, och den publiceras inte heller. Lär er säga vem ni är tack =) 

Näe, nu ska jag spela lite grann medan Bäjb är duktig och medan jag inväntar Emmie =) 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)