Tillbaka till startsidan?

22 April ~ En liten update =)


Yes, nu gör jag en liten update. Efter att vi hade ätit så lade vi oss i sängen och läste lite grann.
 
Jag har fastnat som fan i boken jag lånade av Emmie. Det är skit bra fast lite skrämmande. Stackars barn som har behövt gå igenom det där, och hon är bara 8:år. Det är inte klokt, det har pågått sen hon föddes i princip och ingen har vetat något. Stackars, stackars liten. Efter att vi läst i nästan en timme så somnade jag, fast jag försökte lura Bäjb om att jag inte somnade alls. Utan jag bara, jag vet inte, vilade lite grann =P Men, som vanligt, så trodde han mej inte =P Varför tror han mej aldrig när jag försöker luras om att jag inte sover fast jag gör de? =P 

Aja, sen jag vaknade och gick upp så har det inte hänt så mkt. Bäjb har fått veta att han har blivit antagen på utbildningen han vill gå, och det är omgående start. =) Så till veckan får han väl veta allt han behöver veta, och sen fixa böcker. Sen är de bara för honom att plugga han med, med mej =) Då kan vi sitta tillsammans, oj så trevligt. =) 

Jag borde sätta mej och plugga lite. Har inte ens tagit mej igenom första kapitelet och jag ska göra prov på typ 3 kapitel. Så jag har lite att göra. Men är så förbannat trött. Näe, lite ska jag väl kunna plugga. 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)