Tillbaka till startsidan?

24 April ~ Mitt i natta!


Nu ska det tydligen vara 24:e april oxå, mitt i natta. Jag har precis avslutat mitt spel. Har gjort 4 quest:ar idag, känner mej ganska så nöjd. Nu är jag på sista quest:en i 3:e akten, sen blir de 4:e och sista. Än så länge har det gått ganska så bra. Fast jag tror att jag måste lvl:a innan jag möter Mephisto, jag tror att han kan vara ganska svår och att han kan döda mej ganska lätt. Vad mer? Jo, Bäjb är ganska söt. Han sitter vid sin bärbara och spelar han med. Vi är som två spelnördar ibland. Men för mej känns det ganska bra att vi kan sätta oss och spela en stund, och sen göra nått annat. Bäjb är som mej, så länge det går bra för honom i Tibia så vill han spela, så länge de går bra för mej vill jag spela =) 

Vi får ju se nu om jag ger upp, eller om jag lyckas få ihjäl nästa fanskap sen. Orkar mej inte på det ikväll. Hade faktiskt tänkt sätta mej och plugga lite innan det är dax för sängen =) 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)