Tillbaka till startsidan?

30 April ~ Lägenhetsvisning..


Idag har man sovit hela dagen typ. Så går de då man festar dagen före ;P
 
Igår var det Emmies födelsedagsfest. Vi var inte så många men roligt hade vi iaf. Vi startade där vid 19 snåret någon gång och var inte klara förrän vid 3 tiden eller nått sånt. Spelade öl-spel, lyssnade på musik och surrade.. Vem tror ni blev fullast på stället, som vanligt? Om inte min kära, helt underbara Älsklings-Bäjb! ;D Det slår aldrig fel. Men trevligt var det iaf. Jag hoppas att Emmie gillade sin födelsedag.

Idag så har man sovit till strax efter 15 typ. Upp, ringa en människa angående lägenhetsvisning. Kollat lägenheten, mysig och fin. Mej gillade den. Vi har suttit och disskuterat om den och nu har vi tackat ja på den. Får vi se om vi får det. Får vi den vore det asbra. Mkt bättre för oss. Jag gillade lägenheten. Stor och öppen fast ändå mysig och liten =)

Sen har vi inte gjort så mkt faktiskt. Bäjb spelar nu, och jag ska spela lite grann. Har ju kommit till 4:e akten nu, så nu har jag det lite kämpigt. Men de kommer att gå bra.
 
Jag måste tjata lite på Bäjb oxå. Vi pratade om att kolla cyklarna, och fixa till dom så man kan cykla lite. Så jag ska tjata lite på honom så vi kan kolla de typ, snart. Vore härligt att få fara och cykla i detta fina väder =) 

Näe, nu ska jag gå och spela så jag hinner spela lite innan det är hockey på tv =)

♥ N I L S ♥


carro

Ååå va kul med ny lägenhet :) vart ligger den? hur stor? pris? :)

| http://carrolu.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)