Tillbaka till startsidan?

Återigen helg!


Fredag idag då, och jag är ganska trött. Orkar egentligen inte göra så mkt.
 
Veckan har varit ganska så lugn. Har ordnat bok till på måndag, då jag börjar skola åter igen :) Sen så städade vi ordentligt igår, eller iaf i två av rummen, så resten ska väl tas idag. Jag plockade i ordning och flyttade runt lite grann i sovrummet. Mew såg lite chockad ut när han traskade in i sovrummet då jag var klar. Men han fann som vanligt sin plats på min kudde sen :) Jag stoppade in den större av kuberna i ett av hålen på bokhyllan, så har de ett litet gömställe. Ivy älskar ju att ligga i kuben som vi har i ett av facken på bänken vi har i hallen så. Medan jag pysslade i sovrummet så fixade Bäjb i vardagsrummet, han drog ut tv-bänken och slet ut allt i den. Ställde i ordning allt och fixade kablarna lite snyggare än vad det var. Samt att vi flyttade datorn från tv-bänken till databordet :) Dragit kablar så vi kan kolla som vanligt från datorn direkt i tv:n :) Det tog oss några timmar att pyssla med det där. 

Samt att jag lagade middag igår, potatis och köttfärs gratäng gjorde jag :) Bäjb gillade det, trodde jag inte då de var potatis (han är inget bigfan av potatis) men han åt till och med två portioner, så jag känner mej hedrad över att han gillade det :) Fast, och andra sidan, så har han än så länge ALDRIG ogillat något av det jag har lagat :) Jag kan exprimentera och han äter det iaf :) 

Sen installerade jag om min dator igår igen. Jag ville få XP på den så jag kunde spela mina spel som vanligt, men icket. XP funkade inte att installera på min bärbara, skit dator! Vista ville jag inte ha för att jag vart less. Så de vart Windows 7 igen, älskar windows 7 de gånger de inte krånglar, så varför inte fortsätta med de då? :) 

Ikväll blir de nog bara lugn kväll. Jag, bäjb och nått att titta på kanske? :) Sen får vi se vad som händer, jag är sugen på att göra nått, jag vet inte vad. Men, vi får se vad som händer.

Lånade en bok av Emmiie igår som jag ska ta för mej och börja läsa snart tänkte jag :) Den verkar bra. Skadad heter den, handlar om en flicka som hamnar hos en fosterfamilj, hon ska tydligen vara väldigt bråkig och har svårt att stanna länge på ett ställe. Men kvinnan i den nya fosterfamiljen vinner flickans förtroende och får veta de mörkaste hemligheterna hos den lilla flickan. Ska vara väldigt bra och verklighetsbaserad :) Jag älskar självbiografier och verklighetsbaserade böcker. Nästan det enda jag läser. Förutom Edwardssons böcker då :)
 
Näe, nu ska jag sluta skriva. 

♥ N I L S L U N D M A R K ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)