Tillbaka till startsidan?

Ett tag sen..


..sist :) 

Har inte haft något blogg sug faktiskt, har pysslat på med en massa annat.
 
Vi kom hem igår ifrån A-jaur. Har varit skönt och trevligt att vara där, men ändå skönt att komma hem. Nu har vi ju även lurvbollarna hemma :) Dom var lite disorienterade, men dom fann sej här oxå efter en stund. Det är ju så mkt nytt här som dom aldrig sett tidigare så. 

Idag har vi varit en runda på stan med Anni :) Bäjb köpte heta solbrillor, passar perfekt till hans underbara utseende samt hans gulliga keps som jag använde stora delar av eftermiddagen/kvällen igår :) Han är helt enkelt för snygg ;) Sen köpte Bäjb en bok till mej om pasta, eller oss. Han får väl använda den han med ^^ 

På tal om böcker, har en bok som jag måste fixa så jag kan betala så jag får hem den, annars har jag lite problem med att börja plugga på måndag :P 

Näe, nu går jag! Orkar inte skriva mer!

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)